Klachten en geschillen
In eerste instantie proberen we elke klant tevreden te houden, maar staan open voor elke vorm van feedback. Indien er klachten zijn betreffende de producten en/of service van WITH baby LOVE horen wij het graag.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hallo@withbabylove.be. We proberen dan samen een oplossing te zoeken.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je klacht te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur (webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.